maanantai 15. helmikuuta 2010

Kohti vaaleja

Aika monissa erilaisissa vaaleissa olen ollut ehdokkaana, joissain hyvinkin menestyen ja joissain hieman heikommin. Varmaan yhtä monissa vaaleissa olen ollut muutoin mukana jollain tapaa auttamassa muita ehdokkaita menestymään. Nyt olen ehdokkaana tulevissa osuuskunta Tradekan edustajiston vaaleissa. Se onkin uusi kokemus, sillä en muista aiemmin olleeni noissa vaaleissa ehdolla. Tradekan jäsen ja säännöllinen asiakas olen kyllä ollut aina. Koskin Valintatalossa ja Siwassa olen varmasti tuttu näky. Asiakkaan ja kuluttajan näkökulmasta tunnen siis oikein hyvin Tradekan ja tiedän millainen sen pitäisi olla.
Tällä hetkellä Valkeakoskelta Tradekan edustajistossa istuu Inna Ilivitzky ja hän on näissä tulevissakin vaaleissa ehdolla hakemassa jatkopestiä. Kaksi hyvää ehdokasta koskista olisi siis tarjolla. Innan numero on kuutonen ja minulla puolet siitä, eli kolmonen. Kuvanneeko nuo numerot sitten äänien jakautumista vai sijoitusta jää nähtäväksi..

Ei kommentteja: